torsdag den 11. marts 2010

Tea-time og reste-party. Anyone?




Så blev der dømt reste-party hjemme hos mig!!!!


Har længe levet med en noget slidt thehætte, som jeg engang havde filtet, og den var nærmst pinlig at have fremme. Så da alle resterne kom frem, faldt valget hurtigt på dette syprojekt. Det er udtrolig sjovt at 'tegne' med stofrester, broderigarn, knapper og hvad man ellers har liggende. Og hvis man tænker på hvor lidt jeg egentlig har brugt og hvor meget min pose med rester stadig bugner....kan der virkelig blive til mange projekter ud af det. Skal snart igang med forskellige projekter til drengenes værelse, om lidt, når vi får bygget deres køjeseng færdig. Sækkepuder, sengetæpper og andet, hvor jeg tænker at det er oplagt at lege md stofrester. Så kan der komme lidt farve og mønster ind i deres ellers så hvide værelse!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar